HTML

KulTÚRA a UK-ben

Na jó, nem. Én tényleg szerettem volna írni egy blogot, ami arról szól, hogy milyen koncertek, filmek, pletykák vannak itt a UK-ben, mi a legújabb divat stb. 1 azaz 1 napig bírtam. Nem megy ez nekem. Nem tudom lekötni magam egy irányba. Helyette kaptok egy kőkemény énblogot. Natasa a UK-ből...most éppen.

Friss topikok

Címkék

Archívum

2012.04.09. 18:20 NatasaDoll

A portóis kakaó

Ááhh...gondolkoztam. Hagyjuk ezt a kultúra a UK-ben dolgot. Nem vagyok én olyan szakértő ebben. Műkedvelő, az igen. De nem szakértő. Főleg nem egy blognyi mennyiségben. Persze, majd kaptok kultúrát is. De talán még többet belőlem. Mit vártatok? Igazi, kőkemény Halak vagyok: ideúszok, odaúszok, ezt is kipróbálom, azt is kipróbálom. Kevés, ami mellett lehorgonyzom végleg. Hisz akkora ez az óceán!

Amúgy, ha kultúráról van szó, most épp a Foo Fightersre vagyok rágyógyulva. Tudom, lejárt lemez. Én viszont sosem szerettem őket. Így van, jól olvastátok. Nem bírtam őket végighallgatni.Akárhányszor elkezdtem az első albumot vagy a The colour and the shape-t hallgatni, előbb vagy utóbb mindig kikapcsoltam. Nem bírtam. Viszont éreztem, hogy van köztünk kapcsoltam, tudtam, hogy nekem szeretni kell őket, csak még nem találtam meg, miért. Így sosem tettem le róluk, de mégsem sikerült.

Aztán most éppen fesztiválra akarok nagyon menni - itt a UK-ben. Az elég flash lenne szerintem. Meg amúgy is: egy fesztiválért azért csak nem megyek haza, itt is van egy csomó. Ki is néztem a Leeds Festivalt. Tavaly nekem tetsző line uppal álltak elő: Muse, 30 seconds to Mars. Nati!!!! Hol volt az eszed tavaly??? Miért is nem voltál ott?!?! Nah, mindegy - ezen előbb vagy utóbb túlteszem magam. Szóval az idei line up: Cure, Foo Fighters, Kasabian, Florence and the machine (amit egyébként már 1 hónapja mondtam barátnőmnek, hogy az idei szezon nagyon fesztiválzenekara lesz). Szóval Foo Fighters. Megint itt vannak. Ráadásul mostanában akadtam rá a teljes anyagukra torrenten (zeneboltban) és töltöttem le (vettem meg). Akkor itt az újabb esély. És láss csodát: nem tudok betelni a One by one, Echoes, Silence Patience and Grace valamint a Skin and bones-zal. Tudtam, hogy egyszer megszeretem őket!!

Már csak társaság kellene Leedsbe. Kérdeztem két skót spant - ők nem járnak fesztiválra. A cyber pasimnak nincs pénze. Az öcsém mégcsak nem is válaszol a felvetésre - bár a facebookos helyi magyar társaság sem. Megkérdeztem a főnököm - róla majd pár szót később. Naná, hogy ő járt régen fesztiválokra! Naná, hogy volt a T in the parkon, sőt még Glastonburyben is!! A fene a fejét, a barátnőjéjét meg pláne.

Miért pont Leeds? Nagyon egyszerű: Glastonbury nem lesz idén, a Download idején (és egész pontosan a Metallica estén) Natika esküvőn lesz Magyarországon. Ami nyilván jó lesz, szép lesz, megható lesz és módfelett kínos, tekintve, hogy a páron kívül senkit, SENKIT nem ismerek. Ha belegondolok, hogy helyette Metallicán is lehetnék....a jó döntést hoztam. A Rockness is ugyanekkor lesz, de annak nem ismerek a line upjából szinte senkit. A T in the park még érdekes lehet. Tegnap találtam ezt a képet. Szerintem marha jó.

Meg is nézem mit tud ez a Summer Sundae....the grandson of Glastonbury? Hmm...még érdekes is lehet. De a line up nem fogott meg. 

Szóval: aki szeretne velem Leedsben fesztiválozni, az szóljon!

Most megint alkottam: portóis kakaót iszom. Nem lenne ám rossz, ha a port és a folyadékokat megfelelő sorrendbe teszem bele, nem pedig épp fordítva. Na, csók mindenkinek.

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://kultkuk.blog.hu/api/trackback/id/tr474373742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása